Szanowni Klienci, informujemy, że od 18.05.2020 r. wznawiamy pracę naszego Gabinetu. Klienci będą przyjmowani z przestrzeganiem specjalnych procedur wdrożonych dla zachowania bezpieczeństwa w czasie epidemii.

 

Procedury bezpieczeństwa COVID-19 w Beauty Bar

Krok 1

Telefoniczna weryfikacja zdrowia , podczas umawiania wizyty wykluczająca kontakty  z możliwymi osobami zakażonymi koronawirusem w ciągu ostatnich 14 dni

Krok 2 – wywiad i kwalifikacja do zabiegu

Ankieta dla pacjentów:

1. Czy w okresie ostatnich 14 dni miał(a) Pan(i) kontakt z osobą:

  • u której potwierdzono zakażenie SARS CoV-2?
  • u której podejrzewano zakażenie SARS CoV-2?
  • która jest w trakcie kwarantanny?
  • która jest cudzoziemcem i nastąpił bliski kontakt w odległości mniejszej niż 2 metry przez dłuższy czas niż 15 min, np. rozmowa, przejazd?

2. Czy w okresie ostatnich 14 dni wystąpiły u Pana(i) objawy?

  • Gorączka powyżej 38C, kaszel, uczucie duszności – trudności w oddychaniu, katar, ból gardła, bóle stawowo-mięśniowe, osłabienie, biegunka.

Krok 3 – zalecenia przed wizytą

W sytuacji, gdy wywiad epidemiologiczny w kierunku choroby COVID-19 jest ujemny, potwierdzamy wizytę w gabinecie i informujemy, aby klient przybył do gabinetu sam.

Informujemy również o konieczności podpisania ankiety przeprowadzonej telefonicznie oraz o zasadach obowiązujących w gabinecie podczas procedury przyjmowania klienta.

Podczas umawiania klientów na wizytę wydłużamy maksymalnie odstęp między klientami do takiego czasu, aby nie mieli oni możliwości spotkać się w poczekalni.

Między wizytami zabezpieczamy czas na dezynfekcję powierzchni w gabinecie oraz na odkażanie pomieszczeń.

Krok 4 – bezpieczna wizyta

Przy wejściu do kliniki przeprowadzamy pomiar termometrem bezdotykowym, a wynik spisujemy, prosząc o podpis klienta.

Prosimy klienta o odkażenie rąk (środek odkażający powinien znajdować się bezpośrednio przy wejściu).

Staramy się maksymalnie zminimalizować ilość personelu do najbardziej niezbędnych osób, które muszą brać udział w zabiegach. Dodatkowo przy codziennym podpisywaniu listy obecności pracowników, prosimy nasz personel o pomiar temperatury i podpis.

Uzgadniamy  z klientem zasady komunikacji zanim usiądzie na fotelu zabiegowym:

„Od momentu gdy usiądzie Pan/Pani na fotelu zabiegowym dystans między nami będzie niewielki zatem od tego momentu nie rozmawiamy”

„Ja podczas zabiegu będę się czasem odzywać np. prosząc o wykonanie pewnych czynności, proszę jednak samemu nie mówić”

„Oczywiście powinien Pan/Pani od razu zgłaszać wszystkie niepokojące doznania”

Krok 5

Jak tylko jest to możliwe stajemy za klientem np. podczas demakijażu, dezynfekcji skóry, niektórych zabiegów, tamowania krwawienia, masażu itp.

Dbamy o możliwie największe bezpieczeństwo klienta i nasze wykonując szereg oczywistych dla nas czynności (częste mycie i dezynfekcja rąk, zabezpieczamy swoją twarz: maseczka, przyłbica, fartuchy i prześcieradła jednorazowe).

Krok 6

Dodatkowo między zabiegami naświetlamy gabinety profesjonalną lampą UVC oraz podczas pracy korzystamy z oczyszczacza powietrza.

t KC]