Szanowni Klienci, informujemy, że od 18.05.2020 r. wznawiamy pracę naszego Gabinetu. Klienci będą przyjmowani z przestrzeganiem specjalnych procedur wdrożonych dla zachowania bezpieczeństwa w czasie epidemii.
Procedury bezpieczeństwa COVID-19 w Beauty Bar
Krok 1
Telefoniczna weryfikacja zdrowia , podczas umawiania wizyty wykluczająca kontakty z możliwymi osobami zakażonymi koronawirusem w ciągu ostatnich 14 dni
Krok 2 – wywiad i kwalifikacja do zabiegu
Ankieta dla pacjentów:
1. Czy w okresie ostatnich 14 dni miał(a) Pan(i) kontakt z osobą:
- u której potwierdzono zakażenie SARS CoV-2?
- u której podejrzewano zakażenie SARS CoV-2?
- która jest w trakcie kwarantanny?
- która jest cudzoziemcem i nastąpił bliski kontakt w odległości mniejszej niż 2 metry przez dłuższy czas niż 15 min, np. rozmowa, przejazd?
2. Czy w okresie ostatnich 14 dni wystąpiły u Pana(i) objawy?
- Gorączka powyżej 38C, kaszel, uczucie duszności – trudności w oddychaniu, katar, ból gardła, bóle stawowo-mięśniowe, osłabienie, biegunka.
Krok 3 – zalecenia przed wizytą
W sytuacji, gdy wywiad epidemiologiczny w kierunku choroby COVID-19 jest ujemny, potwierdzamy wizytę w gabinecie i informujemy, aby klient przybył do gabinetu sam.
Informujemy również o konieczności podpisania ankiety przeprowadzonej telefonicznie oraz o zasadach obowiązujących w gabinecie podczas procedury przyjmowania klienta.
Podczas umawiania klientów na wizytę wydłużamy maksymalnie odstęp między klientami do takiego czasu, aby nie mieli oni możliwości spotkać się w poczekalni.
Między wizytami zabezpieczamy czas na dezynfekcję powierzchni w gabinecie oraz na odkażanie pomieszczeń.
Krok 4 – bezpieczna wizyta
Przy wejściu do kliniki przeprowadzamy pomiar termometrem bezdotykowym, a wynik spisujemy, prosząc o podpis klienta.
Prosimy klienta o odkażenie rąk (środek odkażający powinien znajdować się bezpośrednio przy wejściu).
Staramy się maksymalnie zminimalizować ilość personelu do najbardziej niezbędnych osób, które muszą brać udział w zabiegach. Dodatkowo przy codziennym podpisywaniu listy obecności pracowników, prosimy nasz personel o pomiar temperatury i podpis.
Uzgadniamy z klientem zasady komunikacji zanim usiądzie na fotelu zabiegowym:
„Od momentu gdy usiądzie Pan/Pani na fotelu zabiegowym dystans między nami będzie niewielki zatem od tego momentu nie rozmawiamy”
„Ja podczas zabiegu będę się czasem odzywać np. prosząc o wykonanie pewnych czynności, proszę jednak samemu nie mówić”
„Oczywiście powinien Pan/Pani od razu zgłaszać wszystkie niepokojące doznania”
Krok 5
Jak tylko jest to możliwe stajemy za klientem np. podczas demakijażu, dezynfekcji skóry, niektórych zabiegów, tamowania krwawienia, masażu itp.
Dbamy o możliwie największe bezpieczeństwo klienta i nasze wykonując szereg oczywistych dla nas czynności (częste mycie i dezynfekcja rąk, zabezpieczamy swoją twarz: maseczka, przyłbica, fartuchy i prześcieradła jednorazowe).
Krok 6
Dodatkowo między zabiegami naświetlamy gabinety profesjonalną lampą UVC oraz podczas pracy korzystamy z oczyszczacza powietrza.